Vedoucí odboru, sekce okresního, městského, obecního úřadu
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) dosáhla věku 18 let je způsobilá k právním úkonům je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem lustračním zákonem (vedoucí úředník se bude muset v zákonné lhůtě prokázat negativním lustračním osvědčením).
Požadujeme:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu;
" praxi na vedoucí pozici minimálně 5 let;
" velmi dobré organizační a komunikační schopnosti aktivní přístup k řešení problémů;
" velmi dobré znalosti a zkušenosti z oblasti práce s médii;
" schopnost systematické a koncepční práce vysokou odolnost vůči stresu;
" velmi dobrou znalost anglického jazyka (slovem i písmem);
" schopnost orientace v právních předpisech a platných normách v oblasti samosprávy;
" znalost organizační struktury Magistrátu města Liberec.
Nabízíme:
" náročnou zajímavou a odpovědnou práci;
" možnost aktivně se účastnit na přípravě a realizaci změn ve významném krajské městě.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
jméno příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: životopis ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku (lze jej stáhnout na webových stránkách města na adrese www.liberec.cz ) včetně fotografie.
Základní informace o pracovní pozici: jedná se o funkci vedoucího úředníka odpovídajícího za řízení chodu kanceláře primátora oblast mediální prezentace města a komunikace s veřejností včasné plnění úkolů uložených primátorovi radou a zastupitelstvem města zajišťování spolupráce a komunikace s dalšími odbory přípravu podkladů pro rozhodování primátora a spolupráci na dalších úkolech dle aktuální potřeby.
Platové zařazení: do platové třídy 10 která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce v tarifním rozpětí 15.420 Kč až 23.200 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení a možnost poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Pracovní poměr vedoucího úředníka: na dobu neurčitou s předpokládaným termínem nástupu do pracovního poměru v měsíci lednu 2011 případně dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 7. ledna 2011.
Způsob podání přihlášky:
" osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
" odeslat na adresu: Statutární město Liberec personální oddělení náměstí Dr. Edvarda Beneše 1 Liberec 1 PSČ 460 59 (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768).
Po skončení řízení budou uchazečům na vyžádání jejich písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení vráceny.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Vysokoškolské
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15420- 23200 Kč
Datum nástupu: 07.01.2011
Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ulice: nám. Dr. E. Beneše 1
Obec: Liberec
Kontaktní telefon: +420 485 243 761
Kontaktní e-mail:krepel.miroslav@magistrat.liberec.cz
Kontaktní osoba Miroslav Křepel
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.