Obchodní referenti
POŽADAVKY: SŠ VŠ vzdělání; znalost polského jazyka na úrovni rodilého mluvčího(denní komunikace); praxe na zákaznickém servise nebo call centru výhodou; rychlost přesnost pečlivost a zodpovědnost; výborné komunikační dovednosti iniciativní přístup; reprezentativní vystupování smysl pro týmovou práci; vhodné pro osoby OZP s možností docházení do firmy.
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění průchodu zakázky firmou včetně kontroly podkladů; komunikace se zákazníkem; zápis a kontrola zakázek v softwaru; řešení korespondence; zajištění vzorových knih; příprava podkladů pro smlouvy (kalkulace nabídkový dopis objednávka); zajištění expedice.
NABÍZÍME: možnost spojit kariéru s moderní polygrafickou firmou; zázemí stabilní společnosti; možnost aktivního využití cizích jazyků; osobní i profesní růst; motivující systém odměňování; program rozvoje jazykových znalostí; další zaměstnanecké výhody.
Pracovní doba: 08:00 16:00.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s 3 měs. zkušební dobou a možností prodloužení. Mzda: měsíční mzda + měsíční výkonnostní odměny čtvrtletní prémie roční bonusy.
Strukturované životopisy s uvedením názvu pozice zasílejte na adresu firmy nebo e mailem.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000- 25000 Kč
Datum nástupu: 01.10.2012
Firma: FINIDR, s.r.o.
Ulice: Lípová 1965
Obec: Český Těšín
Kontaktní telefon: +420 558 772 263
Kontaktní e-mail:jobs@finidr.cz
Kontaktní osoba Radka Mičanová
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.