Obchodní referenti
Popis pracovní pozice:
a)Organizační a admin.činnost v rámci obch.oddělení a zakázek (aktualizace a zadávání údajů ve firemním obchodním informačním systému přebírání zboží vedení knihy faktur příruční pokladny a příručního skladu vedení agendy reklamací vedení průběžné evidence odpadů …)
b)Organizační a administrativní činnost v rámci sekretariátu vedení firmy (komplexní zajištění firemní obchodní korespondence a chodu sekretariátu archivace a skartace dokumentů organizační zajištění firemního stravování …)
Nástup po ukončení VŘ příp. dle dohody. Požadavky: min. SŠ vzdělání (nejlépe v oboru ekonomika obchod apod.) znalost práce na PC (MS Office) znalost obch. korespondence ŘP skup. B samostatnost spolehlivost zodpovědnost org. schopnosti komunikativnost schopnost práce v týmu výhodou praxe na podobné prac. pozici. V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím do 31. 5. 2011 svůj strukturovaný profesní životopis ve formátu doc nebo pdf v českém jazyce e mailem na adresu humplikova@interdekor.cz .
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSV
Pracovní úvazek: Plný
plat: 12000- 14000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2011
Firma: INTERDEKOR HP s.r.o.
Obec: Těrlicko
Kontaktní telefon: +420 605 248 881
Kontaktní e-mail:humplikova@interdekor.cz
Kontaktní osoba Olga Humplíková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.