Odborní asistenti v administrativě
Popis pracovního místa:odpovídá za veškerou administrativní činnost spojenou s chodem sekretariátu společnosti plní požadavky vedení společnosti–odpovědné a důvěrné povahy zajišťuje překlady cizích jazyků vyřizuje telefonické hovory vyřizuje došlou a odesílanou poštu zajišťuje kontakt pracovníků společnosti a externích společností s vedením společnosti.Požadujeme:SŠ vzdělání zaměření ekonomické praxe v administrativě pro vedení společnosti výhodou aktivní znalost NJ slovem i písmem podmínkou(znalost AJ výhodou) dobrá znalost práce na PC–programy MS Office–Word Excel Power Point Outlook Internet řidičský průkaz sk.B výhodou organizační a komunikační schopnosti časová flexibilita pečlivost spolehlivost.
Nabízíme:nástup možný ihned stálé a perspektivní zaměstnání zajímavou a zodpovědnou práci u mezinárodně orientované společnosti možnost seberealizace podpora personálního a odborného rozvoje zaměstnanců služební mobilní telefon.Motivační dopis a životopis v českém a cizím jazyce zasílejte prosím e mailem na adresu vendula.frumertova@hydra components.cz.
Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 16000 Kč
Datum nástupu: 01.07.2011
Firma: HYDRA a.s.
Ulice: Průmyslová 1110
Obec: Jičín
Kontaktní telefon: +420 493 504 113
Kontaktní e-mail:vendula.frumertova@hydra-components.cz
Kontaktní osoba Vendula Frumertová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.