Odborní asistenti v administrativě
4home a.s. je zásilková společnost zaměřená na prodej spotřebního zboží koncovému zákazníkovi. Aktuálně hledáme do našeho týmu kolegu yni na pozici: Asistent ka
Náplň práce: kompletní administrativní support jednotlivým oddělením společnosti správa dat v interním informačním systému korespondence administrativa samostatná práce při tvorbě hlášení Excel korektury dokumentů katalogu komplexní zajišťování služebních cest péče o správnost a úplnost informací v interním systému veškerá činnost související s administrativou společnosti
Požadujeme: SŠ vzdělání aktivní přístup samostatnost při řešení zadaných úkolů výborná znalost práce s PC (MS Office internet email) Aj komunikativně vysoce organizovaný detailní přístup ke svěřeným úkolům časová flexibilita řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: náročnou pozici s možným perspektivním růstem samostatnou asistentkou činnost ve firmě s dobrým postavením na trhu příjemné pracovní prostředí technické vybavení potřebné k výkonu funkce odpovídající ohodnocení ostatní výhody dle standardu společnosti příjemné pracovní prostředí v moderním administrativním centru
Pokud Vás zaujala tato aktuální pozice v naší společnosti připojte k Vaší odpovědi svůj strukturovaný životopis + fotografie (výhodou) a zašlete na email: petr.kmosek@recruitix.cz
Detailní informace o naší společnosti naleznete také zde www.4home.cz
Směnost: Neurčeno
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14000- 16000 Kč
Datum nástupu: 11.10.2011
Firma: 4home, a.s.
Ulice: Na Brně 1972
Obec: Hradec Králové
Kontaktní telefon: +420 605 733 267
Kontaktní e-mail:petr.kmosek@recruitix.cz
Kontaktní osoba Petr Kmošek
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.