Odborní asistenti v administrativě
Vašim úkolem bude zejména:
vyhotovení podkladů pro výkaznictví v oblasti nákladů výnosů a mezd na středisku zpracování analýzy nákladů a výnosů uvnitř střediska zpracování podkladů pro výpočet mezd zpracování dokladů o provedených výkonech a dodávkách na zakázkách vedení podkladů pro kapacitní reporting výrobních zaměstnanců zpracování měsíční dokladové uzávěrky střediska a následné zpracování rozborů a reportů podílení se na tvorbě rozpočtu střediska administrativní podpora střediska zajištění komunikace mezi střediskem a ostatními útvary společnosti.
Požadujeme:
min. SŠ vzdělání praxi na obdobné pozici min. 6 měsíců velice dobrou znalost práce na PC MS Office (zejména MS Excel) znalost programu Hélios výhodou ne však podmínkou základní znalost účetní problematiky velice dobré komunikační a organizační schopnosti ŘP sk. B samostatnost spolehlivost flexibilitu loajalitu.
Nabízíme:
odpovídající platové ohodnocení firemní benefity možnost seberealizace možnost osobního i profesního růstu.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení smlouvy na dobu neurčitou. Prosím aby uchazeči zasílali CV elektronicky. Sběr CV a konání pohovoru je v jiných lokalitách.
Pokud máte o uvedenou pozici zájem zašlete Váš strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na jobs@eopru.cz.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13780- 15000 Kč
Datum nástupu: 16.08.2011
Firma: Energetické opravny,a.s.
Ulice: U Elektrárny 3066
Obec: Hodonín
Kontaktní osoba Iva Koberová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.