Odborní asistenti v administrativě
Náplň práce: odpovědnost za vedení administrativní agendy spojené s ISO distribuce řízené dokumentace uvnitř společnosti evidence a archivace řízené dokumentace účast na auditech (ISO audity zahraničních zákazníků) zápisy.
Požadavky: ÚSO vzdělání (ekonomika obchod) znalost práce na PC (Microsoft Office Word Excel) na velmi dobré úrovni aktivní znalost němčiny (slovem i písmem) podmínkou zodpovědnost a důslednost schopnost vytvořit a udržet systém pečlivost ve vztahu k vedení dokumentace komunikační schopnosti (každodenní komunikace uvnitř i vně společnosti). Výhodou: znalost informačního systému Helios.
Kontaktní osoba: paní Sanktusová tel. 412 506 131 e mail n.sanktusova@ryko.cz. Uchazeči s doporučenkou vystavenou úřadem práce budou zaměstnavatele kontaktovat osobně mezi 8. a 13. hodinou po telefonické domluvě. Ostatní zájemci mohou zaměstnavatele kontaktovat telefonicky nebo e mailem.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti RYKO a.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a k jejich uchování v personální databázi společnosti RYKO a.s. za účelem navázání smluvní spolupráce s Vaší osobou. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 20000- 24000 Kč
Datum nástupu: 01.05.2012
Firma: RYKO a.s.
Ulice: Dělnická 1408
Obec: Děčín
Kontaktní telefon: +420 412 506 131
Kontaktní e-mail:n.sanktusova@ryko.cz
Kontaktní osoba Naďa Sanktusová
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.