Personální referenti
Příjem telefonátů od uchazečů a klientů komunikace s uchazeči a klienty poradenská činnost pro uchazeče o zaměstnání nebo brigádu;sběr evidence a zpracování dat a další adm.práce související s náborem nástupem a ukončením prac.poměru a s provozem klientského centra;NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti;příspěvek na penzijní připojištění.POŽADUJEME: všeobecný přehled pečlivost komunikativnost schopnost učit se novým věcem minimálně základní znalost Zákoníku práce velmi dobrá znalost práce na PC (Word Excel Outlook Internet) řidič. průkaz sk.B min. SOU SŠ nebo vyšší praxe v jakémkoliv oboru min.2 roky; V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e mail: job@kvalita.com v předmětu uveďte "VŘ ASISTENT ADMINISTRATIVY pracovník klientského centra".
Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSV
Pracovní úvazek: Plný
plat: 14000- 18000 Kč
Datum nástupu: 30.07.2012
Firma: Kvalita - družstvo služeb
Ulice: Dvořákova 383
Obec: České Budějovice
Kontaktní e-mail:job@kvalita.com
Kontaktní osoba Miloša Zámečníková
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.