Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Celý den musíte mluvit zadarmo – nechcete to dělat za peníze?
Zajímají Vás nové trendy v telekomunikacích?
Cítíš se býti obchodníkem? Chceš mít měsíčně tučné výdělky? Jsi nadmíru komunikativní a rád pracuješ s lidmi? Odpovídáš ANO? Ozvi se ještě dnes!
NÁPLŇ PRÁCE:
volání zákazníkům za účelem nabídky služeb a produktů Vodafone
vyhledávání možnosti k optimalizaci účtu zákazníka
práce s interními databázemi na výsledcích a pravidelné reportování
administrativní činnost související s chodem call centra
prodej služeb a zvyšování zákaznické spokojenosti
pouze ranní směna (Po Pá) od 8:00
POŽADUJEME:
VŠ či SŠ vzdělání
velmi dobrá znalost práce na PC (Windows MS Office Internet)
prodejního ducha a příjemný projev
výborné komunikativní a argumentační dovednosti kultivovaný projev – bez vad řeči
zkušenosti na podobné pozici výhodou
odolnost proti stresu a schopnost pracovat v psychickém vypětí
NABÍZÍME:
zaměstnání ve stabilní společnosti
profesionální zaškolení a možnost naučit se novým dovednostem získání certifikace
zajímavé finanční ohodnocení 15.000 (základní mzda + bonusy)
práce na zajímavém projektu v příjemném kolektivu a prostředí benefity
KONTAKT: ruzena.nedvedova@adecco.com tel: 725 856 444
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 12000- 18000 Kč
Datum nástupu: 01.07.2012
Firma: Adecco spol. s.r.o.
Ulice: Na Sadech 2017
Obec: České Budějovice
Kontaktní telefon: +420 725 856 444
Kontaktní e-mail:ruzena.nedvedova@adecco.com
Kontaktní osoba Růžena Nedvědová
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro mladistvé uchazeče.
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.