Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Baví Vás práce s lidmi natolik že s nimi chcete komunikovat každý den?
Toužíte mít flexibilní pracovní dobu kterou si budete plánovat jen podle sebe?
Nebojíte se oslovit zákazníka?
NÁPLŇ PRÁCE
• telefonické oslovení zákazníků zjišťování spokojenosti stávajících klientů zákaznický servis – aktivní telemarketing
• možnost práce na různých projektech
• práce s firemním SW
• administrativní činnost související s chodem call centra
POŽADUJEME:
• ukončené SŠ vzdělání
• prodejního ducha orientaci na výsledek pro zákaznické cítění
• dobrou znalost práce na PC
• výborné komunikativní a argumentační dovednosti schopnost práce pod stresem kultivovaný projev
NABÍZÍME:
• 4 6 8 hodinové směny po – pá 8:30 – 21 hod.
• mzda 65 až 105 Kč hod. – výdělek dle výkonu pravidelné docházky
• mnoho typů bonusů a provizí účast v soutěžích
• příjemné a moderní pracovní prostředí
• zázemí zavedené stabilní společnosti
• možnost práce na různorodých projektech a marketingových akcích
• systém školení a tréninků
• práce vhodná i pro absolventy možnost přivýdělku k HPP
V případě Vašeho zájmu prosím zasílejte Vaše strukturované životopisy na mail: radmila.chovancikova@adecco.com.
Do předmětu prosím uvádějte přesný název pozice o kterou máte zájem.
Směnost: Pružná pracovní doba
Vzdělání: ÚSV
Pracovní úvazek: Zkrácený
plat: 10500 Kč
Datum nástupu: 19.09.2012
Firma: ADECCO spol. s r.o.
Ulice: Pekárenská 327
Obec: Brno
Kontaktní e-mail:radmila.chovancikova@adecco.com
Kontaktní osoba Radmila Chovančíková
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.