Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Vhodné pro OZP. Společnost zabývající se digitalizací správou dokumentů a IT technologiemi hledá vhodnou kandidátku na pracovní pozici asistentka obchodního oddělení telefonistka. Náplň práce: vyhledávání potencionálních klientů oslovování klientů s nabídkou společnosti telemarketing sjednávání termínů schůzek pro obchodní zástupce průzkum trhu běžná administrativní agenda podpora obchodního oddělení komunikace se stávajícími zákazníky. Požadavky: základní znalost práce s PC (outlook word excel power point) výborné komunikační schopnosti reprezentativní vystupování samostatnost a ochota učit se novým věcem. Nabízíme: motivační ohodnocení nad rámec mzdy práce v moderní společnosti možnost profesního růstu příjemné pracovní prostředí průběžné vzdělávání.
http: www.intecomsolutions.cz
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Zkrácený
plat: 9000- 11000 Kč
Datum nástupu: 01.09.2011
Firma: Intecom solutions a.s.
Ulice: Libušino údolí 497
Obec: Brno
Kontaktní e-mail:balkovic@intecomsolutions.cz
Kontaktní osoba Miroslav Balkovič
Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).Práce je vhodná pro osoby vyžadující bezbariérový přístup .
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.