Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
ZÁKAZNICKÝ SERVIS BACK OFFICE
LOKALITA: Brno
POPIS:
Komunikace s obchodními zástupci a zákazníky společnosti (nejedná se o aktivní telemarketing)
Zadávání objednávek do systému
Ověřování správnosti zadaných údajů
Administrativní podpora obchodnímu týmu
Sjednávání termínů s techniky
POŽADAVKY:
ukončené SŠ vzdělání ukončené maturitou
výborné vyjadřovací a komunikační schopnosti příjemný projev bez vad řeči
komunikativnost ochota učit se odolnost vůči stresu
uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
schopnost rychle se přizpůsobit novinkám rychle reagovat na problémy
anglický jazyk výhodou
NABÍZÍME:
práci ve stabilní společnosti s dobrým renomé
možnost naučit se novým dovednostem
dlouhodobou spolupráci
pracovní doba: směny s postupným nástupem v rozmezí pondělí neděle 6:00 22:00
mzdu 92 Kč hod.
Pokud Vás tato nabídka zaujala zašlete svůj strukturovaný životopis na níže uvedený e mail. Do předmětu uvádějte prosím přesný název pozice a značku.
KONZULTANT: Pavla Doláková
pavla.dolakova@adecco.com
Směnost: Dvousměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2011
Firma: ADECCO spol. s r.o.
Ulice: Pekárenská 327
Obec: Brno
Kontaktní e-mail:pavla.dolakova@adecco.com
Kontaktní osoba Pavla Doláková
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Práce je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP).
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.