Odborní asistenti v administrativě
Poskytování veškerého administrativního zázemí pro vedoucího obchodního úseku a realitní kancelář (příprava podkladů sepisování smluv a dodatku kontakt s úřady komunikace s klienty domlouvání schůzek zápisy z jednání apod.)
Obhospodařování realitních inzertních a internetových serveru a www stránek
Zajišťování kompletní internetové i tištěné inzerce
Připravování smluv a dodatků
Zakládání veškerých došlých telefonních a emailových klientských poptávek
Občasné provádění prohlídek
Zajišťování fotografií kontrola pasportu vedení statistik
Různorodé vyhledávání na internetu
Vytváření průzkumů trhů z různých oborů porovnávání cen a služeb konkurence dodavatelů partnerů
Práce s KM LV OR cuzk územními plány cenovými mapami
Vyhledávání potenciálních klientů realitních kanceláři do spolupráce apod.
Požadujeme:
Převážně samostatnost důslednost výkonnost iniciativu a znalost trhu s nemovitostmi či správy nemovitostí nebo zaujetí pro tento obor
Min. SŠ vzdělání výborné komunikační a organizační schopnosti
Praxe v oboru realitní činnosti orientaci na trhu nemovitostí
Nadstandardní znalost práce na PC Microsoft Office Outlook
Znalost práce s inzerci a realitními servery a tiskem
Orientace v KM LV OR cuzk apod.
Obchodní duch
Ochota a schopnost učit se novým věcem
Odolnost vůči stresu
ŘP sk. B znalost AJ a základů účetnictví výhodou.
Nabízíme notebook mobilní telefon.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 15000 Kč
Datum nástupu: 15.08.2012
Firma: ICB, a.s.
Ulice: Václavská 237
Obec: Brno
Kontaktní e-mail:dockal@icb.as
Kontaktní osoba Milan Dočkal
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.