inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Všeobecní administrativní pracovníci

Referent zákaznické podpory v cizích jazycích Náplň práce: Poskytuje primární podporu zákazníkům při žádostech o opravy prodaných produktů (telefon email) Zaznamenává a řeší hlášení závad a to s požadavkem na včasnost a kvalitu Komunikuje s kolegy v relevantních odděleních Garantuje vyřízení žádosti v požadovaném čase a kvalitě při současném dodržení interních postupů Požadujeme: Výborná znalost anglického jazyka Alespoń středně pokročilá znalost českého jazyka Znalost dalšího jazyka výhodou s preferencí ruštiny Zkušenost z prostředí call centra nebo zákaznické podpory velkou výhodou Organizační dovednosti Orientaci na detail Prozákaznický přístup Odolnost vůči stresu Poznámka k volnému místu: Customer Representative with English Department Description: General responsibilities are to manage customer requests for repair (via telephone fax and email) and to manage problem cases from beginning to end. This includes but is not limited to repair order (RMA) processing Customer support and Customer exceptions. Maintain an accurate on line record of all issues and provide a single point of contact and escalation for all problems. Confer with other specialists departments or management as necessary to resolve issues. Scope of Responsibilities Expectations: o Provide support related to the operation and escalation of all customer service related activity in a responsible and professional manner. o Responsible for inputting all communications (i.e. fax e mail and voice messages) into the call management system. o Evaluate calls received into the Customer Service group determine customer needs and handle or escalate accordingly. o Reconcile any faxes e mails etc. received from Customers on a daily basis. o Follow up on all outstanding issues within appropriate timeframe. o Promote a positive image of product technical skills and company commitment to provide quality service. Specific Knowledge Skills: o Excellent English: speaking listening and writing skills o Any other language would be a big plus preferably Russian language o At least elementary knowledge of Czech language o Aptitude for IT and computer systems (MS office in particular) o High level of organizational skills o Ability to work in a team (team player) o Detail oriented personality o Patient and understanding nature o Able to work under pressure o Experience of a call support centre environment is a plus o Understanding of excellent customer service We offer: Excellent working conditions Structured career path Continual free trainings Employee benefits (5 weeks of vacation pension and life insurance health benefits contribution to lunches language courses)


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 20000- 23000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2012


Firma: Motorola Solutions CZ s.r.o.
Ulice: Kolejní 2904
Obec: Brno
Kontaktní telefon: +420 533 336 504
Kontaktní osoba Janková
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA