Všeobecní administrativní pracovníci
Referent zákaznické podpory v cizích jazycích
Náplň práce:
Poskytuje primární podporu zákazníkům při žádostech o opravy prodaných produktů (telefon email)
Zaznamenává a řeší hlášení závad a to s požadavkem na včasnost a kvalitu
Komunikuje s kolegy v relevantních odděleních
Garantuje vyřízení žádosti v požadovaném čase a kvalitě při současném dodržení interních postupů
Požadujeme:
Výborná znalost anglického jazyka
Alespoń středně pokročilá znalost českého jazyka
Znalost dalšího jazyka výhodou s preferencí ruštiny
Zkušenost z prostředí call centra nebo zákaznické podpory velkou výhodou
Organizační dovednosti
Orientaci na detail
Prozákaznický přístup
Odolnost vůči stresu
Poznámka k volnému místu:
Customer Representative with English
Department Description:
General responsibilities are to manage customer requests for repair (via telephone fax and email) and to manage problem cases from beginning to end. This includes but is not limited to repair order (RMA) processing Customer support and Customer exceptions. Maintain an accurate on line record of all issues and provide a single point of contact and escalation for all problems. Confer with other specialists departments or management as necessary to resolve issues.
Scope of Responsibilities Expectations:
o Provide support related to the operation and escalation of all customer service related activity in a responsible and professional manner.
o Responsible for inputting all communications (i.e. fax e mail and voice messages) into the call management system.
o Evaluate calls received into the Customer Service group determine customer needs and handle or escalate accordingly.
o Reconcile any faxes e mails etc. received from Customers on a daily basis.
o Follow up on all outstanding issues within appropriate timeframe.
o Promote a positive image of product technical skills and company commitment to provide quality service.
Specific Knowledge Skills:
o Excellent English: speaking listening and writing skills
o Any other language would be a big plus preferably Russian language
o At least elementary knowledge of Czech language
o Aptitude for IT and computer systems (MS office in particular)
o High level of organizational skills
o Ability to work in a team (team player)
o Detail oriented personality
o Patient and understanding nature
o Able to work under pressure
o Experience of a call support centre environment is a plus
o Understanding of excellent customer service
We offer:
Excellent working conditions
Structured career path
Continual free trainings
Employee benefits (5 weeks of vacation pension and life insurance health benefits contribution to
lunches language courses)
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 20000- 23000 Kč
Datum nástupu: 01.06.2012
Firma: Motorola Solutions CZ s.r.o.
Ulice: Kolejní 2904
Obec: Brno
Kontaktní telefon: +420 533 336 504
Kontaktní e-mail:marketa.jankova@motorolasolutions.com
Kontaktní osoba Janková
Práce je vhodná pro absolventy SŠ.Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.