inzerce práce, brigády

- soukromá i firemní inzerce práce a brigády zdrarma.
Nabídka práce, brigády
Inzerce práce, brigáda
inzerce knih, časopisu
inzerce prace a brigady
inzerce zvířat
elektro inzerce
inzerce muzika
inzerce počítače a příslušenství
ostatni inzerce
inzerce
inzerce auto - moto
reality inzerce
nabytek inzerce
inzerce muzika
sport inzerce
seznamka
inzerce dětské potřeby

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Požadované dovednosti (ŘP znalost jazyků práce na PC VZV svářečský průkaz atd.) Technik uživatelské podpory Náplň práce: Poskytuje primární technickou podporu zákazníkům v anglickém a holandském jazyce Zaznamenává a řeší hlášení závad a to s požadavkem na včasnost a kvalitu Udržuje záznamy v databázi hlášených závad (přes telefon email hlasový záznam) stale aktuální Požadujeme: Výborná znalost anglického a holandského jazyka Základní znalost informačních system (MS Office Outlook) Silná orientace na výsledek schopnost řešit dříve nepopsané technické potíže Velkou výhodou zkušenost z oblasti technické podpory Základní znalost programování Základní znalost networkingu výhodou Poznámka k volnému místu: SYSTEM SUPPORT ENGINEER WITH EUROPEAN LANGUAGE POSITION SUMMARY o Technical Support L1 position will introduce new hire to technologies and products from Motorola Solutions (Scanners Mobile Devices Wireless Devices). The first line technical position provides support in English and other EU languages (high level of written and spoken). o The Systems Support Engineer will be responsible for the direct interaction with Motorola customers. o You will provide technical assistance to the point of resolution with a strong focus on customer satisfaction whilst gathering and entering information into our case tracking system. o Motorola customers include Motorola Associates End Users Resellers Strategic Alliance Partners OEM s etc. o You will maintain accurate on line records of all e mails voice messages and phone calls received. o You will provide entitlement verification and co ordinate problem resolution processes with other departments and or supervisors. o You will be process oriented with strong attention to detail. SCOPE OF RESPONSIBILITIES EXPECTATIONS: o Provide timely and accurate technical assistance and support via email and phone on a broad range of products from barcode scanners to wireless network and enterprise mobility products. o Using our call management system maintain accurate on line records of all calls and emails received. o Translating technical language from English to the required language and vice versa. o Evaluate caller needs resolve problem or escalate them. o Stay current on technical skills policies procedures and service offerings. o Promote a positive image of product technical ability and company. o Provide the utmost quality customer service at all times. o Provide MDS service to MDS contracted customers. o Perform additional duties and responsibilities as assigned by supervisor . SPECIFIC KNOWLEDGE SKILLS: o Good verbal and written English skills o Knowledge of Dutch is a must o Excellent communications skills with strong focus on customer satisfaction o Strong problem solving & troubleshooting abilities with ability to interact with customers over the phone and via email o Basic background in computer information systems (internet MS Office Outlook) o Experience from a call centre or a direct customer support role is highly desired ideally you will have previous experience working in technical helpdesk roles o Technically oriented people seeking for a new knowledge o Basic skills in computer networking is advantage WE CAN OFFER: o Structured career path with clearly defined progression o Competitive salary and target driven bonuses o Continuous free training and development o Language courses o 5 weeks of vacation o Positive working environment o Pension and Life Insurance o Health benefits o Contribution to lunches KONTAKT: Motorola Solutions CZ Markéta Janková Kolejní 2904 1 612 00 Brno Česká republika www.motorola.jobs.cz


Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 28000- 30000 Kč
Datum nástupu: 15.05.2012


Firma: Motorola Solutions CZ s.r.o.
Ulice: Kolejní 2904
Obec: Brno
Kontaktní telefon: +420 533 336 504
Kontaktní osoba Janková
 
 


Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.


  www.capreality.cz/   www.rekvalifikace.com/  www.ucetnictvi-dudr.cz/  http://www.boty-toratora.cz/     domácí práce, INZERCE ZDARMA