Odborní asistenti v administrativě
Náplň práce :
administrace zadávání objednávek od zákaznického servisu a obchodních zástupců do výroby
rezervace přijatých objednávek do výroby
plynulá vnitropodniková komunikace se zákaznickým servisem obchodím servisem obchodními zástupci skladem a nákupním oddělením tak aby byla zajištěna plynulost chodu vlastní výroby
zodpovědnost za řádnou informovanost o vyrobeném produktu popř. jeho termínu plnění
po zaškolení perfektní znalost sortimentu
Požadujeme :
SŠ vzdělání ( v oboru není podmínkou)
min.1 rok praxe v jednání se zákazníky zákaznickém servisu obchodu jednání s lidmi
znalost AJ vítána popř.ostatních není podmínkou
asertivní vystupování pečlivost důslednost schopnost dotahovat věci do konce
zodpovědnost smysl pro pořádek velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
znalost práce na PC podmínkou
respekt týmový hráč nekonfiktní
zájem pracovat ochota učit se novým věcem
řidičské oprávnění sk. B výhodou není však podmínkou!
Jedná se o zajímavou práci v příjemném kolektivu.
Pracovní doba se pohybuje od 8.00 16.30 hod.
Směnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní úvazek: Plný
plat: 13000 Kč
Datum nástupu: 24.02.2011
Firma: GAMMA EASTERN s.r.o.
Ulice: Kaštanová 489
Obec: Brno
Kontaktní telefon: +420 602 640 443
Kontaktní e-mail:dmagrin@gamma-eastern.net
Kontaktní osoba David Magrin
Copiright © prace.euinzerce.cz 2007 - Nabídka práce, brigáda
Webmaster: t.mastny@tiscali.cz
Chcete mít i Vy svoji soukromou nebio firemni stránku levně a kvalitně? kontaktujte nás.